Inte tid

Har inte haft tid att blogga idag och ingen lust heller för den delen. Vi har varit på Minikul sista gången idag för denna terminen,tråkigt! Sen har vi bara varit hemma och eldat och myst :)

Liam får vara hemma i från dagis i morgon,jag tänkte vi kunde hitta på något hemma i ställe men vad?
Tror jag ska prova att göra Play doh lera eller vad det heter efter att jag såg receptet på emma´s blogg :)
Jag brukar köpa lera eller göra trolldeg men att köpa ska jag sluta med för Liam kastar bara ut överallt så det stelnar så är det bara att kasta det så bättre att göra själv!

JJaja,nu ska jag säga god natt,tänkte bara höra av mig med ett inlägg :) Natt!

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Tråkigt att vi missade sista gången på Minikul! Nästa gång då det börjar i februari (tror jag det gör?) så är ju jag 2barnmamma och Alina är snart 1 år, helt otroligt! Fort det kommer att gå!! Snart december och den månaden kommer nog springa i väg lika fort som alltid då det är julstress och allt vad det är :) JA, gör playdog lera, det skulle Liam gilla tror jag :)

2010-11-18 @ 07:56:59
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ni kan väl följa med på kyrkis på onsdag då om minikul är slut? :)

2010-11-18 @ 22:46:49
Postat av: sofie

Ja,det kan vi ju :) men vilken tid börjar det då?

2010-11-19 @ 17:14:23
Postat av: Sara Eriksson

Jaha, men vad kul!!



Men behöver man läsa till Usk först fattade som att man inte behöver de ja?



Kikade på studera.nu och fattade som att de fanns en distans i Hudik, men annars är de sundsvall och gävle som gäller.

2010-11-20 @ 19:48:06
URL: http://saraerixon.bloggplatsen.se
Postat av: sofie

Nee,jag vet men vill ändå gö klart usk nu när jag läst hälften :) Kanske vill jobba som det med ett tag om jag får jobb på sjukan men vi får se :)

2010-11-21 @ 14:04:14
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0