Julklappsstress

Jag är så stressad över alla Julklappar som ska handlas så det finns inte! Så är det varje år. Det är så många man ska handla till och just nu är inte ekonomin den bästa när man är mammaledig,så det kommer inte bli några dyra Juklappar i år inte. Handlar mest till barnen!
Vet verkligen inte vad jag ska köpa till Liam,jag lovar han har ALLT! Kläder behöver han eftersom han växt så mycket på längden i sommar så alla byor är för korta,men hur roligt ä det att bara få kläder när man är liten?
Jag tänkte beställa på Halens.se några Julklappar,har redan köpt en del men jag vill köpa mer till barnenmen detta år ska det inte bli överflöd som alla andra år då Liam öppnat en sen tröttnat,haha!
Jag tänkte beställa ett trumsett eftersom han trummar på ALLT här hemma,en ny bilbana eftersom den förra inte höll något bra,en insektsavlysnare sen har jag köpt lite smått i affären. Alina ska få en Hellokitty ljudbok (om den nu kommer) Köpte den ifrån en leksaksbutik på Tradera men har inte hört något i från dom. Sen har jag köpt en tröjja,leksakstält eftersom det förra gått sönder men det ska dom få ilag. Sen har också fått lite hårspännen och nå mera som jag inte minns (har redan slagit in) Jo,nå stora ponnyhästar var det. Så svårt att köpa när dom är så liten.
Har även köpt åt syrran,mormor,farmor.
Vi gör så att jag köper till min släkt och Fredrik till sin,blir ju så mycket om vi ska köpa en varsin Julklapp till alla i hela släkten. Vad mer kan man köpa till barnen,tror det blir kläder!

I morgon är det Fredag och Liam ska följa med sin morfar till hans jobb,dom hade öppethus med mingelbuffé :)
Liam är lite klyven på om han ska följa med,han vet iaf att han ska ta med sig "höffenufferna" ifall att det låter högt i från någon maskin ;) Gullgubben!
Han sover nu,han måste bli trött som han härjar runt,jag förstår inte att han orkar med. Vänta alla ni med småbarn till den riktiga 3 årstrotsen visar sig,huga säger jag bara! Det tar på krafterna kan jag lova.
Alina sover också nu,hoppas hon inte vaknar och är kinkig sen som hon var i går :( Man känner sig så hjälplös!
Hon brukar vakna ibland på natten utan att säga ett knyst och sträcka sig efter min mobil som ligger på nattugsborde (stavning) Så vaknar jag att hon ligger och pratar och knappar på min mobil,lilltjuven ;P Men man kan inte låta bli att skratta heller,det ser ju för roligt ut.

På Lördag blir det badhuset för 1a gången,har velat åkt och badat med mina barn länge men det blir lixsom alldrig av och det västa jag vet är att visa imn offentligt i omklädningsrum och i badkläder,fy! Men bara att härda,bara för att man inte har den snyggaste kroppen så ska man väll ändå kunna åka och bada. Hoppas att det inte är mycket folk där men det är det säkert bara för att jag ska åka dit.
Det ska bli roligt iaf :) Hoppas jag.

Med min otur ser det ut ungefär såhära i bassängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0