Kallt och skönt

På morgon promenaden idag. Tycker om när det biter lite i kinderna,måste dock köpa mig en mössa!
Alina fortsätter att sova i vagnen ute på bron,bra att låta sina barn sova ute,luft är nyttigt för dom.

Bråk på dagis i morse om hur overallen skulle hänga eller den skulle inte hänga utan det skulle knölas in i det lilla facket på hyllan. Trode jag vann när jag äntligen lyckas hänga upp den och vi började gå in till fröknarna men så sparng han tillbaka så jag gav upp.
Igentligen inte big deal av att han vill ha den så men det är bara det att han gör lika när overallen
är blöt och då torkar den inte,som i går när jag hämtade han var overallen dyng sur och o hopknölad.

Idag ska jag till pappa eftersom han jobbade på Farsdag.

Nu är min skrutta vaken också :)

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Men se så liten och söööt, ååå :´)



Sv: Ja, jag är så nyfiken på hur lillebror kommer att se ut :) Roligt att se sen!!

2010-11-16 @ 10:35:08
URL: http://emmashjartan.blogg.se/
Postat av: sofie

Ja,ha blir nog lik Viggo tror jag :)

2010-11-16 @ 12:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0