Middag

Ikväll blev vi bjuda på mat hos Fredriks fam,alltid lika roligt att vara där,synd att tiden går så fort :(
Fredrik & Liam klippte sig också,skönt för Liam att slippa en massa hår han som svettas som en jag vet inte vad.
Han är verkligen en varm person :)

I morgon efter Liam är lämnad på dagis är det Bvc dag för Alina,spännande att se var ju ett tag sen sist. Hon har nog växt på längde & bredden skulle jag tro ;)

Och jag ska väll ta och ringa Bemmaningen i think,skulle vara väldigt skojj att komma ut och jobba igen och träffa alla igen,jag saknar såklart att jobba men samtidigt finns det saker som jag blir så klyven på :(
Det känns så tråkigt då alla pengar försvinner till räkingar sen mat,finns inget över till någonting och nu när det behövs så mycket. Liam har växt ur så mkt kläder,det ska vara Julklappar osv,osv därför skulle det vara väldigt bra nu under iaf denna månad att försöka hinna jobba lite extra men vi får se.

Ne,nu ska jag snart hoppa i säng,god natt!

Gud vad jag längtar till baka till den dära dagen :)

Kommentarer
Postat av: ewa

oh så fina ni var=)

2010-11-15 @ 07:52:38
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack :)

2010-11-15 @ 09:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0