Mormor

Nu har vi precis kommit hem ifrån ett besök hos min mormor. Alina blev så trött så hon somnade i bilen och sover fortfarande,ska väcka henne nu efter att jag skrivit ett litet inlägg för annars kan hon inte sova till natten i think.

Jag & Liam tog oss en varsin glass men jag mår så illa när jag äter den dära glassen,köpte ett paket med olika Magnum glassar i och just Magnum white mår jag jätte illa utan efteråt,blä! Kanske beror på att jag inte ätit någon mat idag också. Att det alltid ska bli så när Liam är på dagishan äter ju lunch där och Alina äter en barnmatsburk då äter inte jag något för det är så tråkigt att laga mat till sig själv så fy! Men bättring på den planen nu.

Snart kanske Johanna kommer på besök :)

Nu väcka skruttan.

Kommentarer
Postat av: Carro

Men goooungen :) Dom måste nog träffas snart ;)

2010-11-11 @ 17:18:26
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Sofie

ja,det tycker jag :) Vore så skoj!

2010-11-11 @ 19:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0