Tisdag

Snuttan sover som hon alltid gör vid denna tiden,synd att hon är sjuk :( Jag som ville gå på Mini-Kul i morgon! Får se om hon är bättre,kan hända och i sånnafall går vi såklart. Var ju inget förra Onsdagen och det är alltid kul att träffa andra mammor lika som det är för barnen att träffa andra barn så jag HOPPAS vi kan gå.
Tills helgen SKA hon vara frisk iaf då vi förhoppningsvis ska åka till badhuset :)
Liam är på dagis som alla andra Tisdagar,han trivs bra där med att åka och leka en stund även om mamma och Alina får det tråkigt hemma men samtidigt hinner ju jag få lite lugn och ro också ;) Det är bara TROTS,TROTS som gäller hemma fortfarande,jag undrar när det blir en lugnare period? Om det någonsin blir det med barn :P

Nu ska jag kolla upp lite saker som jag har inbokade men som jag glömt tiden på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0