Typiskt

Såg nu att de var många som hade lämnat kommentarer på Halens.se om att en leksak jag beställt bara var skit därför den var så billig,hade gått sönder efter 1 timmes lek för många :(
Nu är beställningen redan gjord och jag vet inte om man får ta tillbaka den? Typsikt min otur!
Är ju inte roligt att få en leksak man kanske blir överlycklig för så går den sönder efter 1 timme om det skulle vara så.Varför läste jag inte innan,jag tyckte jag kollade och läste så noga men tydligen inte.
Såklart finns det en baktanke med allting,inte undras på det var så nedsatt i pris.
jag hoppas iaf att dessa jag köpte håller!

Föresten hittade jag en akion med tusen bollhavsbollar,rätt så dyrt men samtidigt blev jag nyss överbjuden på de andra och ska man köpa många små paket blir det mkt dyrare att fylla upp den ytan vi ska ha!
Dessa läre räcka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0