Home

Nu har jag varit på uppropet på Komvux,vilken stor klass vi blir. Vi fick presentera oss i grupper och alla verkar jätte trevliga. Jag hoppar in sist vilket känns lite nervös eftersom alla i klassen redan lärt känna varandra väl men det går nog bra. Börjar med 4 veckors prakik inom äldreomsorgen,fick tyvär inte validera bort den praktiken fasst jag jobbat inom det i 7 år men vissa delar fick jag validera bort.
Sen blir det 5 veckors praktik på sjukhuset,hoppas på bb/förlossning el Akuten men verkar inte som man kunde vara på bb som jag fattade det som :( Men jag ska göra allt för att få vara det!

Min dator har blivit knäpp,skriver de bokstäver den vill :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0