Kaffesugen

Varit i stan en sväng idag,följde med mamma & pappa på en loppis uppe på Köpmanberget,fanns inte så mkt men ett par fina byxor till Alina köpte jag för endast 10kr. Var mera för att det var så himmla kyligt ute som jag köpte dom och drog på henne dom så hon fick extra byxor på sig,var så himmla kallt.
Drog vidare till garaget på Håsta där Fredrik,Liam & Anders plockade för fullt ska ju rivas snart där så allt måste ut så dom har en del att göra.
Liam ville följa med oss så han fick göra det,åkte vidare till Albert & Herbet och kikade lite men hittade inget speciellt förutom en ljus kandilaber som jag vill ha ståendes på golvet här hemma någonstans men hade inte riktigt råd med den nu 800spänn kostade den.

Nu ska jag passa på att dricka lite kaffe innan skrutt Alina vaknar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0