Mitt i veckan

Idag har vi som i vanlig ordning varit på Mini-kul och sjungit,fikat & lekt :) Trevligt! Nu sover Alina & Liam ritar lite,fasst nu kom han och ville kolla på fyrhjulingar på datorn haha.
Jag ska fixa klart sista uppgiften idag hade jag tänkt,inte för att det är någon bråska eftersom kursen ska vara klar i December men ändå ;) Skönt att vara klar tidigare så kanske man kan lägga in någon extra kursk som kan vara bra att ha med sig i bagaget. Fasst jag vet inte riktig vilken jag ska läsa i såfall och om jag har ork till det just nu.

Känner för att träna ikväll men jag vet inte med vem? Måste verkligen köpa ett gymkort!

Slänger in en bild på Alina bus när hon var redo för att föla med brorsan på dagis för ett tag sen :) Gullfisan! Hon ser så liten ut när hon sitter i stora soffan.

Kommentarer
Postat av: Emma Viklund

Men titta sötfisan <3 Var så roligt att träffa er på Minikul igår :) Hoppas vi ses snart igen!!

2010-10-07 @ 09:14:52
URL: http://mammatillviggo.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Vad söt hon är Alina :) Hihi



Ja tiden går hemskt fort.. känns som att det var bara för någon månad sedan Andrea kom till världen :P



Ja äntligen börjar det hända saker =D

Det går sakta men säkert framåt ;)

2010-10-07 @ 09:22:23
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: sofie

Emma: ja,det var roligt :) Alina tittade på bilden på din blogg nyss när hon och viggo satt vid bordet i går på Minikul och va glad hon blev :D



Linda: Ja,de känns ju som du nyss var gravidoch nu är hon snart 1 år :O Snart är vi gammal Linda!!

2010-10-07 @ 10:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0