Tid?

Min blogg måste vara TRÅKIG för andra att läsa,jag vet ju själv vad tråkigt det är när ingen av favorit bloggarna är uppdaterade men i bland finns det ingen tid helt enkelt. Sen är en blogg alltid roligare med en massa bilder & jag har nästan alldrig bilder då vårat internett är så segt & särskillt i slutet av månaderna när dom "strypt" det,alltså om man surfar för mera tid än vad man har eller vad man ska säga. Måste verkligen säga upp Tele 2 som vi har nu & fixa bredband som alltid funkar & som alldrig krånglar som detta gör. Vill inte ta bort bloggen heller eftersom jag haft den så länge & det är så roligt att kolla tillbax på gammla inlägg.

Idag har vi haft trevligt besök i från Gävle :) Liam slocknade direkt efter en massa bus & bråk. Han är en riktig vilde i bland (alltid) och rätt ofta kan han vara "dum" mot sina kompisar. Hoppas det går över med tiden bara! Han är ju igentligen så snäll & go. Oftast är han bråkigare mot tjejer tror jag,typsikt killar :P

Har precis betalat ett Väggord som jag ska sätta på köksväggen: Detta kök är kryddat med kärlek. Hoppas det blir som jag har tänkt. Har föresten målat om väggarna i köket nu,orkade inte se den gula tapeten,ush. Men det blev nog för mörk för min smak men ändå bättre än innan. En lite mini makeover här hemma för en liten slant helt enkelt.
Snart får jag nog hem kakel dekorerna också i svart. Ville inte tapetsera eftersom jag inte vill kosta på det när vi hyr även fasst vi gjort det i många rum redan men köket kommer vi ju att riva ut & bygga nytt när vi köpt huset om vi nu gör det vill säga,hoppas det. Jag tycker att även om man hyr kan man göra om så det blir trivsamt för det är inte roligt om det inte känns som det är vårat hem. Så jag tycker absolut att det är värt det även fasst det inte är vårat hus ännu & det är väll det som är huvudsaken igentligen att man gör det som känns bäst.

Nästa Lördag ska jag ha en liten återträff för oss som umgicks på Backens skola,ska bli så kul. Mat här hemma sen utgång & jag hoppas verkligen alla kommer,tänk det är inte ofta man träffas nu för tiden & vissa har jag inte träffat på MÅNGA år så vad häftigt att kunna sitta ner & prata! Därför tycker jag alla som kan ska ta chansen att träffas & ha roligt. Hur ofta gör man det igentligen? Man har ju så mycket annat för sig hela tiden.
Ska blir roligt att komma ut lite faktiskt,det behöver man i bland,träffa andra människor ha kul & umgås.

Ja,det var väll allt för ikväll nu ska jag joina Fredrik i soffan. Hör hur Liam hostar uppe nu,han har fått en jobbig hosta stackarn :( Tror det inte blir något dagis i morgon,ska ringa nu & prata in på deras telefonsvarare.

Bye!Alina i hennes absoluta favorit klänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0