Byggare Liam

Härligt hösväder vi haft idag! Soligt & fint,lite regn blev det också men bara en stund som tur var.
Johanna har vari hit & hälsat på oss idag,resten av erftermiddagen/kvällen har gåt åt till att mailat lärare,kikat runt på studieböcker osv.
Har fått lite bätte uppfattning nu iaf hur jag ska lägga upp det hela.
Efter att jag läst klart Uska så ska jag läsa vidare sjukvård i Hudik,om jag fattade det hela rätt. Men jag vet att vi kommer ha praktik under tiden på komvux men även att det är praktik på kursen Sjukvård? Skippar man praktiken då i stället när man läser Sjukvård? Jag förstår inte riktigt det!
El så blir det en vidare utbildning i Sundsvall som ligger på 1 år,men jag vet inte ännu,kan tänka mig att den är väldigt bra att ha med sig i arbetlivet sen! Det är en utbildning där man blir specialutbildad uska inom akutsjukvård men jag vet inte,allra helst vill jag läsa barn/ungdomsjukvård som nog är ännu bätte att ha om man som mig vill jobba på BB/FÖRLOSSNING el neo,men jag vet inte heller,måste få prova på det först såklart genom praktik.
Man får välja 3 alternativ, där man allra helst vill vara sätter man då självklart på 1an då osv.

Liam leker byggare nu,borrar & har sig :) Alina ligger i vagnen & leker med sin prasselleksak i från Go´boken.
Alina har bröjat prova 5-6 mån burkar nu med småbitar i,gick sådär i början men nu går det galant

NEJ,jag ger upp nu,databordet börjar få dåligt batteri,omöjligt att skriva snart! Nehe,nu gick det som vanligt igen att skriva,haha! Jaja,jag avslutar här ändå! Bye.

Bjuder på två bild från Midsommar som jag tyckte var i går.

Tur man inte är blond nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du var ju jättefin i håret :)

2010-09-05 @ 17:41:05
Postat av: Anna

Ser ut som jag har hjälm ju!Q

2010-09-06 @ 22:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0