Det går bra nu

Jag fick komma in i kursen de hade strulat till det med mitt efternam,dom trode ag var två personer en Magnusson och en Westrin. Jag fick VG idag på en ressention jag skrivit,händer inte så ofta att ag får ett sånt betyg så jag är jätte glad :D

Vi har nyss kommit hem i från Mini-Kul det var så roligt att träffa alla igen och det var mkt folk :) Alina tyckte det var roligt att sitta i ringen och sjunga,hon har ju bara varit med en gång och det minns hon ju inte eftersom hon var nyfödd,vi var inte ens med 30 min den gången för jag måsta in på sjukhuset igen.
Efter Mini-Kul köpte jag och Liam oss en varsin glass som vi nyss ätit upp :) Var så skönt att promenera idag i det fina vädret!

Imorgon ska jag på Friskis med syrran om nu mina träningskläder kommer idag,annars kan jag nog inte följa med,har verkligen INGET att träna i längre,alla typ träningsvänliga byxor tapppar jag.

Lördag fyller jag år,20 år fyller jag :P (önske tänkade) lägg till  4 år till :( Kommer väll några på tårta hoppas jag.

Söndag ska vi förmodligen till Gävle och hälsa på fam Karlsson/Westberg,ska bli såå roligt :) Var ett tag sen nu!

Måndag är det Lingon och Blåbär party hos Emma m fam så dit ska jag och barnen vid 13.30 efter Liam varit på dagis :)

Såå ser det ut just nu,skönt att ha lite saker inplanerade!

Just nu är Liam på sitt rum och tjurar,han fick gå in dit eftersom han gjorde illa Alma,ska bli hårdare med sånt nu att han får stanna inne på rummet när han gör ille henne el någon annan det är nog det enda som hälper om man verkligen håller på det. Varje gång han får gå in på rummet säger han att han är kissnödig även fasst han nyss kissat och det är ju bara för att få komma ut såklart,han försöker på alla vis :)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: ewa

haha har du noja över att fylla 24år!!Tänk dig mig då som fyller 30år i okt:))man är inte äldre än man gör sig:)

2010-09-24 @ 12:16:00
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag visste väl att de var dig jag såg på friskis ;)

Tyckte du de var roligt? :)

Kram

2010-09-28 @ 19:30:31
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0