Var har dagen att bjuda på?

Jo,inte så värst mycket,som vanlig. Dagarna ser nästan lika dan ut nu :( Om ändå Minikul kunde börja!
Ska iallafall på Komvux idag på upprop,Alina får följa med,hoppas dom inte har något emot det! Jag blir ju inte kvar hela eftermiddagen då jag bara ska dit & få nya inloggningsppgifter till FC (FIRSTCLAS) Där jag läser min kurs ifrån.
Mormor hämtar Liam på dagis eftersom jag ska vara i Bergsjö kl 13 & Liam slutar 13.30
I morgon blir han ledig dock,Fredrik har ju tragit ut pappaledighet eftersom han ska iväg till Sthlm på konsär.

Strykigt ett par gardiner har jag också gjort som jag satt upp i köket,längar tills vi kan köpa huset så man kan sätta i gång att renovera,vet precis hur jag vill ha det,iaf köket. Jag gillar vitt,det är så frächt & fint. Undra om köket heter Lidingö på Ikea el var det något annat tro? Sen tycker jag det är fint att blanda nytt & gammalt. Chabby chic :)

Nu är det dax att packa skötväskan :)


Kommentarer
Postat av: ewa

haha de köket ska vi oxå köpa på ikea:p

2010-09-06 @ 11:37:39
URL: http://ewawiklund.blogg.se/
Postat av: sofie

Ewa: Åååå sa ni? Lyllo er :)

2010-09-06 @ 15:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0