Godispåsen!

Ja,ännu en kväll med min kära kompis Godispåsen! Den är både älskad och hatad,brukar älska den när jag tar 1a godis biten men hatar den när jag äta så många bitar så jag mår illa då vill jag alldrig mer se den tills nästa kväll igen då jag längtar efter den igen. Beroende,OOOO,JAAAA!

Jag vill komma tillbaka till det stadiet då jag åt nyttigt och rörde på mej men just nu är jag långt i från det. I morgon ska jag börja,ne vi börjar i morgon i stället,eller kanske nästa dag för då är det ny vecka. Så brukar det låta varje dag. Konstigt att man tillåter sig själv förstöra sin egen kropp med en massa skräp istället för att leva sundare eller åtminstånde normalt med helg godis,detta är INTE normalt och hälsosamt med godis varje dag!

Idag har vi haft besök,trevligt,trevligt :) Liam blir crasy när han har kompisar här och vänder upp & ned på alla sina leksaksbackar,ja ni ska se hur det ser ut! HELA golvet är täckt med leksaker som jag bara inte orkar att plocka i hop ikväll,det kommer ta många timmar så det får jag dona med i morgon då Liam är på dagis i stället :)

Jobbat hela helgen och det är roligt,nästa månad är det lön! Vilken lyx att få lön när man levt på fp 1 år ;) Inte mkt lön det handlar om med ändå! Jag tar bara ut fp på vardagar,inte på helger. Så har jag alltid gjort och det blir inte mkt pengar då.

Nu ska jag inte sitta här utan nu ska jag ta och leta fram lite kläder till barnen och mej själv i morgon,jag är en kontroll människan,för det mesta och lägger alltid fram kläder kvällen före!

Kommentarer
Postat av: ewa

haha låter precis som mig de där med godiset;p

2011-02-28 @ 18:22:57
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0