Seg

Idag är jag seg,vill bara sova! Men det går ju inte :) Jag har ju mina små bustroll och dom vill inte sova.

Måndagar är alltid lika tråkiga och särskillt när allt ska krånga!

till helgen blir det jobb igen,kommer knappt se skymten av min familj :( Delad tur på Lördag och 12-21 på Söndag,som tur är kan jag åka hem en sväng på Lördag :) Bra med mkt timmar på helger då det är ob tillägg ;)

Känner att jag behöver ta tag i lite papper och telefonsamtal men jag skjuter upp det hela tiden,det är csn som ska sökas och dubbelkolla att datumet är ändrat med Alinas dagis osv. Enligt papperet är det inte ändrat men enligt personalen så är det så. Vi får se helt enkelt :) Börjar känna mig stressad för jag vet hur fort det går!
Börjar bli nerövs att börja skolan också jag är ju så van att plugga hemifrån då jag kan ta den tid jag tycker att det behöver till att klura & fundera på uppgifterna.

Det är redan en omställning för kroppen att jobba och då är det bara på helger. Snart börjar skolan & praktiken och jag känner mig stressad över praktiken också! Man blir ju utplaserad men får fylla i önskemål,än har då inte jag fåt veta något om det och jag har redan blivit bortglöm så säkert är jag det igen. Det kommer bli intensift ett tag sen,först praktik på heltid i 4 veckor sen direkt över till sommarviket vilket det nu blir,det ska bli roligt men ovant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0