Big

Idag var vi till Gävle,på Bröstmotagningen. Herregud,trode alldrig jag skulle hitta men tillslut så :) Vad STORT sjukhuset var,jag som är van lilla Hudiksvalls sjukhus,haha!

Det var läskigt att sitta där och ännu läskigare när jag fick klä av mig och visa brösten,men vem är det kul för? Först blev jag undersökt av en kvinnlig sen bedömde hon att jag skulle göra ultraljud och det utfördes av en ja,gubbe på typ 60 år,haha. Det gick faktiskt bra men det var INTE roligt att visa upp sig på det dära viset.

Nu är jag glad för att jag faktiskt nu har varit med om sånna där pinsamheter slipper man gruvar sig för sånt sen.

Ultraljudet visade ingenting farligt utan bara på mkt bråsk,bindväv osv. Knölen som jag har ont på var heller inget farligt,SKÖNT! Vilken underbar Fredag.

Eftersom jag har sånnadär tusentals knölar så sa dom att det var bra att jag kom dit så jag fick lix som en utgångstatus för vad som är normalt,nu vet jag att såhär ska dom kännas. Nu är det mkt lättare att känna efter förändringar!

Efteråt åkte vi runt,runt i Gävle för att hitta ett Mc Donald men som vi alldrig hittade så det fick bli i Söderhamn i stället. Jag har gärna strosat runt lite på någon gata i Gävle men det ville såklart inte Fredrik ;P Karar!

Efter lite käk i magen drog vi vidare till Barnenshus och handlade lite prestenter till barnen,ingen som såg fasst bägge var med :) Dom fick åka det dära tåget som är därinne,bägge två och Alina har ju alldrig åkt sånt dära förut och gud vad hon tyckte det var roligt :) Hon ville inte åka därifrån kan jag lova er,haha!

Nu ska jag göra lite kaffe,bye!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt att det inte var nå speciellt med knölen!!!

Och jag förstår att det är/var pinsamt att visa bröstet för någon okänd gammelgubbe! haha .,,

jag hade ju dött av pinsamhet.. :P

Men du ska va stolt över dig själv att du gjorde det, för det är verkligen pinsamt,

jag vågar för tusan knappt visa mina bröst för jon xD hahahah!!!!



ha det toppen!

2011-01-28 @ 21:42:10
URL: http://lindawik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0