Bra el dåligt?

Denna mobiltelefon är i från 4 år & uppåt,det finns en knapp för att ringa till mamma & en knapp för att ringa till pappa,ingen annanstans går att ringa.

Den har fått mkt kretik vilket jag förstår för varför ska en 4 åring behöva ringa till sina föräldrar,de är väll alldrig själva ändå. Sen tänkte jag att varför igentligen inte? Den kan ju inte bidra med något negatift igentligen,snarare positift då det lätt är att barn springer i väg i från sina föräldrar på stan ex,som Liam gjorde en gång och jag lovar er att just i det ögonblicket,när jag inte såg honom någonstans då önskade jag att han hade en telefon som han kunde ringa till oss på eller vi till honom! Nu vet jag inte om det går att ringa till denna telefonen men det borde det ju gå?

Jag skulle nog skaffa en tror jag,om den kommer till Sverige det vill säga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

strålning säger christer

2011-01-07 @ 17:53:00
Postat av: Sofie

Ja,jag kom att tänka på det sen jag med

2011-01-07 @ 20:15:00
Postat av: Emma Viklund

Tänkte precis fråga om den fanns i Sverige, men det gör den alltså inte än eller? Den lät ju ganska praktisk ändå, lätthanterlig, inget krångel liksom... En sån mobil borde barn nöja sig med!! :)

2011-01-07 @ 20:30:32
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0