dagis ändringar!

Såg av en ren slump att det blivit ändringar i schemat för någon dag sen,dåligt att jag inte fått information om det,var bara TUR att jag såg det själv. Efter lite snack med läraren så ska jag nu börja tidigare än förut.

Så,nu blir det att ändra dagis för Alina! Jobbigt att ändra och jag hoppas att jag inte behöver det igen. Och jag hoppas isåfall att även jag får reda på det också.

Jag vill verkigen inte sätta henne tidigare,även om det handlar om 2 veckor! Tycker det är nog för tidigt som det var,men men,det finns inget annat att göra.

På Tordag måste jag komma i håg att ändra det!

I morgon blir det kastrering för Ceasar,Fredag blir det Gävle för mig,ush vad jag gruvar mig :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0