Fredag

Liam sover över hos farmor & farfar ikväll,Kusin Neo är ju också där nu så Liam ville så gärna sova där någon dag så idag fick det bli :)

Alina har som vanligt grinkalas uppe i sin säng,somnar väll snart så jag & Fredrik kan kolla på filmen vi har hyrt.

På Måndag börjar Liam dagis igen,skönt med rutiner igen! Måste ha varit ett tråkigt Jullov,alltid när vi planerat något så är någon av oss sjuka när den dagen väl kommer. Fasst jag frågade Liam i dag om han tyckte det hade varit tråkigt men det tyckte han INTE :) Gofis!



Dax att överföra lite nya bilder till dator men jag har ingen ork just nu till det så jag slänger upp två stycken sen förut då Alina var hos Hårfrissan Liam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0