Ork?

Vilken natt,igen! Somnade klockan 06 i morse och hade ställt klockan på 08 för att kliva upp och ringa samtalet,tror ni jag hade klivit upp? Neeee! Jag minns inte själv,men telefonen låg på golvet när jag vaknade så har antagligen kastat i från mig den nedanför sängen haha. Telefontiden var mellan 08-10 :( Blir att ringa i morgon i stället om jag nu kommer upp.

Fredrik sover fortfarande,jag är helt slut :( Först kunde jag inte somna sen när jag äntligen vid 03 häll på att somna så vakna Alina och var vaken till 06 i morse,Liam var också vaken men hade inte så stor väsen för sig som Alina hade iaf. Hon ville komma upp & busa hon,paaaaaappa,maaaammmmam ropade hon haha,gullunge!

Idag ska vi till Fredriks mormor,om vädret tillåter förståss!

Kommentarer
Postat av: Carro

Prova skära ner på hennes middagslur. De har vi gjort, och Ebba sover huuur bra som helst!

Nu äre bara ge henne välling och sen lägga ner henne i sängen. Sen brukar hon vakna till två gånger innan hon somnar riktigt för natten, men då står hon oftast upp i sängen och gnäller, så då går jag dit och lägger ner henne och hon VET att "nu ska vi sova. ". Så hon lägger sig alltid till rätta, bökar ingenting, sen somnar hon.

Brukar vakna vid 5 tiden ungefär. Men imorse var hon tydligen pigg då så jag lät henne vara vaken, sen somnade hon om vid typ 7-8 och sov till 9. De var inte så bra, men hon brukar somna om vid 5 igen annars. Hoppas hon inte fått för sig nå dumt nu :P för de får inte upprepas!! :)



Kör 5mins metoden, men gå in efter nån minut om 5min känns för jobbigt.

Dom 3-4 dagarna är ju jobbigast.

Eller så kör du tassmetoden, sök på google och läs om den om du inte vet hur den fungerar. Den brukar jag köra på nu när de inte är så svårt att få henne att somna om. Bara lägga dit handen på rumpan-magen eller så och visa att man är där, sen släppa efter ett tag. Funkar super för oss iallafall!

2011-01-07 @ 12:06:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0