Virr mamma

Jag tar alltid fel på dagar,slår alldrig fel! Det var inte idag Liam skulle på dagis utan på Torsdag. Jag kollade så noga på lappen & skrev upp datumet han hade jullov till vilket var den 7e men Liam är 15 timmars barn just nu så han går inte på Fredagar,tog för givet då att det var idag den 10e men icke sa nicke.
Liam fick iaf stanna kvar ändå,fasst jag sa att vi kunde åka igen men det ville inte fröken :) Blir Torsdag nästa gång af,då börjar han på riktigt ;)

Jag känner mig alltid så virrig,särskillt när det blir såhär,det är så pinsamt!

Alina sover & jag försöker komma fram till bröstmotagningen i Gävle,det är det samtalet jag gruvat mig för ett tag nu men kännde att nu gör jag det,lika bra det! Dock är det väldigt svårt att komma fram,upptaget hela tiden :(

Anledningen till att jag ringer dom är för att jag har lite frågor angående just bröst,hur tusan dom SKA kännas och INTE ska kännas. Man ska ju lära känna sina egna bröst & de knölar som redan finns där men det är svårt om man som mig har flera tusen knölar i varje,både stora & små. Sen ringer jag också för att jag har märkt att en knöl,inte olik dom andra igentligen ömmar. Det brukar inte göra ont om det skulle vara något tok i bröstet,men det KAN göra det så lika bra att kolla upp slipper man oroa sig.

Meeeen,det verkar vara en populär linje att ringa till då det inte går att komma fram tyvär!

I hudik hade dom stängt ner sin bröstklik så jag fick rådet att ringa Gävle som jag tror var en öppen motagning,där krävs det inte remiss för att få komma på koll i think,vilket är bra! Det är bara att ringa dit vid frågor vilket känns skönt. Fasst är man orolig över någon förändring så SKA man göra mammografi för man kan inte bedömma genom att bara känna.

Jaja,vi får se om jag hinner komma fram innan dom stänger telefontiden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0