1a Agusti

Jaha,då var Agusti månad kommen! Hösten börjar närma sig,både på gott och ont. Ja,ännu är det sommar men snart är det höst :) Den här sommaren har jag gillat,ni vet ju kanske att jag inte har gillat sommaren förut. Heller inte själva sommaren men just värmen som kan vara,blä! Men detta år har gått bra,tror det är för att jag varit gravid två gg på sommaren och har mått illa och kännt mig som en flodhäst och det passar inte i värme precis så är väll mkt därför också ;) Sen har man ju vägt lite mer förut och gömt sig i kläder också. Nog för att jag gillar att göra det nu också :P

Idag står en delad tur på schemat,dom brukar kännas lite motiga så här på morgonen när man vet att man har hela morgonen och kvällen framför sig på jobbet men de går rätt fort ändå sånna dagar. I morgon väntar en dag tur sen två dagar ledigt :) Ska bli skönt! Ska försöka sätta mig ner och fixa lite med Examensarbetet.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0