Erbjudande

Vet ni vad jag har fått för erbjudande idag? Fick ett mail i från Viktväktarna & blev frågad i fall jag ville bli oknsulent hos dom & öppna i Hudik :O Skickade ju in en viktberättelse till dom i går & fick nu denna förfrågan! Jag vet inte alls hur jag ska göra nu,vore verkligen skit roligt att tacka ja till konsultent utbildningen men Usk-utbildningen då? Jag skulle såklart tycka det var jätte roligt att bli konsulent hos dem men jag vet inte om det är något jag vill hel jobba som,mkt frågor som sagt,ska fundera lite :)

Kommentarer
Postat av: Juggen

Vad kul :D Klart du ska bli det Snoj!!!

2011-03-30 @ 12:01:08
Postat av: Sofie

Jag vet inte om jag vågar :P Jag är ju inte den som vågar stå på "senen" & prata för en hel grupp & jag vet inte om jag kan eftersom jag vill läsa till Uska också,vill inte strunta i den och jag vet inte om jag kan öppna eget :O SVÅRT!

2011-03-30 @ 14:57:54
URL: http://snoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0