Förfaller

Ush,min kropp har varit förfallen länge,även innan jag födde barn men nu är det extremt efter jojjo bantning,barnafödandet och fel mat. Jag som var så duktig förut och gick 1 mil nästan varje dag samt tränade hemma och åt bra mat. Nu är det i stället godis,ibland ersätts maten med godis eller kaffebröd eller en macka.
Särskillt när Liam är på dagis,inte lagar jag någon mat till mig själv inte! Alina äter ju burkmat då. Middag äter jag väll men njaa,ibland skippar jag den med eller glömmer bort att jag själv också kanske ska äta när jag sitter & matar Alina. Jag rör knappt på mig längre bara några korta rundor med huden morgon & kväll,det är väll kanske ingen jätte kort runda men ingen som påverkar så mkt! Eller,det är ju alltid bra att komma ut & röra på sig bättre en kort runda än ingen alls men det tar ju mkt mer med 1 mil om dagen som förut.

Nu när våren börjar komma så känner man ju den dära insperationen börjar komma till att börja gå den dära milen igen men nja,jag vet inte. Tiden finns knappt längre och inte får jag mer tid av att vänta tills det blir bart på vägen heller,då är det skolan 100% sen vet jag att när man kommer hem är man deckad i soffan. Men ändå när man kommer ut så är man glad till att man tog sitt as ur soffan och gick en promenad i stället,är ju så.

Blir mest att jag sitter här när Liam är på dagis & Alina sover,så skönt med en lugn stund här framför datan då. I stället skulle man ju passa på då att träna lite hemma inomhus men icke.

SKÄRPNING NU!! Jag vill börja bygga en fin kropp men känns som det är too late!

Kommentarer
Postat av: Carro

De är aldrig försent ;)

2011-03-04 @ 07:33:38
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: ewa

Gud vad jag känner igen de där!!!

Ska du inte hänga med på f& s?? jag måste göra nått.hemma träning blir inte av.försöka komma iväg m 4 barn är itne heller lätt men jag måste innan min rygg mm pajar helt(skäll av sukgymnasten)

2011-03-04 @ 19:19:55
URL: http://ewawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0