Köregenskaper

Det var bra sånna på Babytraveln,bättre än jag trott faktiskt! Smidig,lättkörd och verkligen stabil för att vara en tre hjuling och Alina stormtrivdes i den. Blev en promenad i dag fick ta en extra runda också. Alina hade kastat av sina vantar,som vanligt ;P Så vi fick gå till baka hela vägen & leta dom. Hon matcha så bra i den röda vagnen med sin röda overall,sina röda vantar & sin röda napp ;)

Singen står och väntar på ny ägare,har gjort klart annonsen nu men det gick bara att ladda upp en bild sen stod det anslutningen avbröts eller nått,blir så när jag ska ladda upp bilder på alla ställen utan Fejjan,trist! Det är ju i bloggen jag vill ha bilder jue!

I kväll har vi haft Johanna på besök,trevlig! Blir inte så ofta man ses nu när hon börjat plugga och på helger så jobbar ju jag. I morgon är jag dock inte inbokat på något,vill vara med familjen i morgon för på Söndag jobbar jag både morgon & kvällen.

I morgon är det bara 1 vecka kvar tills Alina blir 1 år också! Jag tänker inte ens gå in på det ämnet om hur fort tiden ruuuuuuuusar i väg,svich säger det så har det gått 1 år eller 4. Ja,herregud snart är vi pansionärer hela bunten står inte på.

Nu tänkte jag joina min man och spela lite Wii sen blir det god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0