Muppar

Vad är det för muppar som tror att jag tänker pruta ner vagnen till 1000kr sen åka med den till Gävle? Har fått en massa prut mail & sms och att vi ska frakta vagnen ända till Gävle,haha! Alltså hallå? Köper man något så hämtar man det PUNKT SLUT.

Skönt att komma hem & sparka av sej skorna,man får ont i fötterna av att springa hela dagen & kvällen kan jag lova och just nu doftar mina strumpor underbart ;)

Nee,nu ska jag ta det lungt en stund & varva ned annars blir det omöjligt att somna sen.

Kommentarer
Postat av: Madeilene

oj alina blir ju snart 1 år ser jag.. helt galet fort det går då :O



sv: ja jag vet hehe.. men klart man blir lite orolig ändå liksom men ja, inget annat att göra än att mata han med lite mer fett då, jag kan inte ge han mer mat än vad han redan äter liksom :)

2011-03-07 @ 09:21:50
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Emma Viklund

Men what!! Tusen spenn är ju ingenting, er vagn är ju superfin och i jättebra skick.. vilket skämt. Stå fast på erat pris, ni kommer få den såld för det!

2011-03-07 @ 09:47:14
URL: http://emmashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0