Sjukstuga

Inget dagis idag,ringde precis & medelade. Jag & Liam är förkylda,halsen är jätte tjock :( Alina har nyss varit förkyld,hoppas hon inte sjuknar om nu igen. Man är alltid förkyld när man har barn på dagis där det alltid finns bacilusker. Lagomt tills man börjar bli frisk sjuknar man om igen,suck!

Jag har jobbat hela helgen medans Fredrik & barnen varit i stugan & grillar korv,blir ju lite avis då man inte får vara med utan måste jobba i stället men det är roligt att jobba också så det jämnar ut sej :) Dock var dom inte hemma i går när jag kom hem en sväng i från min delade tur,de hade redan åkt då & det knndes på att inte få träffa barnen på hela dagen. Gick direkt upp på övervåningen & pussade på dom och Alina vaknade och det var väll lite meningen så jag fick snosa lite :)

Så vi blir bara hemma idag,Rorry filmen går redan i full rullning,som vanligt varje morgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0