Soptippen nästa!

I går kom mitt paket från H&M med lite kläder och en väska som man kan ha skolböcker i,som jag letat. Har svårt att hitta snygga & bra väskor nu men som tur var tipsade Anna mej :) Gissar på att jag inte kan ha några utav kläderna,provar sen annars åker dom tebax.

Hälsade på Fredriks fam i går också,kände hur huvudvärken ko smygandes eller inte huvudvärken utan det ilrar till på vissa punkter,skit obehagligt. I bilen hem kunde jag inte hålla upp nacken :( Blev sängen på en gång då jag kom hem, Skicka mej på slakt tack! Något är fel på min nacke,det är en sak som är säker men vad? Fredrik tycker det låter som Viplach (stavning) Men hur ska jag ha fått det? Det blev ju efter att ryggbedövningen gick snett. Men jag orkar inte ha det så här länge till.

Idag blir det en städdag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Du får boka en tid hos farbror doktorn!

2011-03-18 @ 15:49:51
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Carro

Du får boka en tid hos farbror doktorn!

2011-03-18 @ 15:49:51
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: sofie

Carro: Jag vet men blir ju alldrig att man hinner

2011-03-18 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0