Ingen tid

Till bloggen,det är så mkt annat nu så. När man är ledig vill man umgås med barnen & inte sitta här och så fort jag ens slår mig ner här så blir det grin så ingen ide,just nu är det ett himmla liv på Alina,hon blir såå sur men jag ska fatta mig kort :)

Har det bara bra på min praktik,underbart roligt är det att få göra någonting annat! Där jag är nu är det mer sjukvård,man sköter ingen tvätt & inget städ,hur lyxigt är inte det? Det är inte alls lika stressigt som på jobbet. Eller där jag jobbar extra ska jag väll säga. Det är rehabilitering på patienter och vi hinner göra mkt roligt med dom :) Roligt med lite blandade åldrar på pat också :) Jag vill jobba extra där!!! Ska höra mej för ;) Trevliga arbetskambrater & super duktiga handledare.

I går var det lite aktiviteter på Dagiskorvgrillning och ponnyridning :) Fredrik,Britt & Linnea var dit. Jag kunde ju tyvär inte :( Men det brukar vara jätte roligt när de har sånt där på dagis. Får bli nästa gång om jag är ledig då.

Idag har vi gjort en jätte god Lunch och efter det gjorde vi Rabarbärpaj,gött!

Hörs!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hallå tjejen! = )

Nu har jag bytt adress på bloggen, igen! ; ) Det är den adressen som jag skriver från nu. Kika gärna in! = ) Ha det så bra så länge! Kram

2011-05-25 @ 19:58:13
URL: http://linnerika82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0