Jobb

I kväll var det tänkt att jag skulle vara ledig men det blev inte riktigt så,blev jobb men bara 4 timmar! Lite panik jobbet och jag har ingen barnvakt innan kl 17 men jag ska försöka hinna dit till 17 ändå,Fredrik kommer hem då.
Hela helgen blir det också jobb men bara kort turer så jag får vara hemma med familjen på eftermiddagen och kvällen :) Även nästa helg är full med jobb,GILLAS! Men visst känns det lite också,att gå från mammaledighet till fullrulle ;) Skola på veckorna och jobb på helgerna,jag gör det så länge jag orkar och skolan är faktiskt inte särskillt krävande. Blir nog dubbelt så jobbigt under pratiken,den är på 80% både helger och vardagarna och att få plats med jobb utöver det blir nog tungt,pluss att i har uppgifter att göra under praktikperioden. Vi ska följa upp exempelvis ett bensår och se hur det utvecklaas och dokumentera om det,eller ett Nutrisionsproblem,elemisionsproblem och föra "dagbok" Blir nog intressant. På Måndag blir det Bållebo och kolla hjälpmedel och på Tordag blir det träna på att ta prover :) Hinner nog prata med mormor en stund kanske under någon rast,var ett tag sen jag var och hälsade på nu men man har ju fullt upp med annat.

Har huvudvärk nu och känner mej bakfull x3000! Konstigt att man kan känna sig så fasst man inte druckigt? Är säkert nå ämnen i kroppen som man saknar eller att man fått för lite i kroppen utav något,salter,vatten? Ska ta & leta fram en alvedon tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0