Klippa tänder

Har varit på Bållebo idag och kollat hjälpmedel,måste kännas att det kändes lite onödigt när man redan vet,men men. På rasten gick jaga in & hälsade på mormor en sväng men hon skulle precis åka till Gävle sjukhus så blev en snabb träff. Blev klar tidigare så åkte hem innan jag ska hämta barnen kl 12.45 :)
Passade på att ringa vetirinären om tid för att klippa tänderna på Phu,dom har växt sig långa. Men han har inte fått problem med att äta eller så men lika bra att klippa dom innan det blir matproblem. Vet inte om de måste söva honom eller inte,hoppas inte det :( De trode att han hade medfött bettfel eftersom han alltid har tillgång till pinnar,hö osv att gnaga på men tänderna slips ändå inte ner. Sen är han faktiskt inte så aktiv med att gnaga eller så det får bli att man åker och klipper dom när det är för långa helt enkelt. Har hört att kaniner kan vara kännsliga för att sövas och gick det så kunde det räcka med att han fick lugnande bara så hoppas på det! Vill inte att det händer honom något. Han är så speciell våran kanin<han är mer som en katt :)

Nu ska jag ringa till studievägledaren. Så jag vet om jag kan komma dit på torsdag så kan jag förlänga en stund på dagis. Ska dit & ansöka till kursen barn & ungdomsjukvård :) Hoppas,hoppas ja kommer in på den kursen. Det vore ju toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0