Plugg

Kört fasst i en uppgift som jag håller på med,lagar & förordningar. Hittar INGEN info någonstans,tror jag har skrivit max 8 rader om varje,räcker det? Njaaaa! Men iof är det inget som ska skrivas efter uppsattsmall utan det är en uppgift som vi arbetar två & två med där vi ska beskriva om vad Landstinget,riksdag osv har för uppgifter inom vård & omsorgen. Jag har skrivit det jag har hittat och har suttit med detta i två dagar nu! Sen ska vi även skriva om ett hälsoprogram typ Viktväktarna,gi,diabeteskost. Jag och min kurskambrat Thomas skriver om Viktväktarna,vad annars :P I morgon är det dax att träna på att sticka,det ska bli roligt :) Det är ju sånt som är roligast ;) Och praktiken såklart.

Funderar & funderar på vad man kan skriva om i sitt examensarbete? Jag tänker så här att eftersom jag ska vidarutbilda mig (om jag kommer in) Så kan det vara kanske en bra merit att ha gjort sitt examensarbete om barn? Jag har ju jobbat med äldre i 8 år så den biten kan jag redan,vill jag sen söka ett jobb på ett äldreboende så tror jag att det är nog en så bra merit men jag har ingen särskilld kunskap om att jobba inom kvinnoklinik/förslossning/bb förutom att jag sen ska gå barnundersköterska men tror det är bra att då gjort ett examensarbete om det om inte man också får göra det i barn & ungdomsjukvårds kursen. Den är ju på 200 poäng så säkert kan det ligga något examensarbete i den kursen också. Praktik är det iaf :) Och ni fattar säkert vart jag vill vara då :P Jaja,ett steg i taget. Måste börja med att söka först! Det ska jag göra nu på Måndag :)

Älsklingarna är på dagis och busar och ingen bryr sig mindre än Alina att jag åker hem utan henne. Då duger inte mamma,haha!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej!

Jag ska lösenordsskydda min blogg så om du vill fortsätta att läsa kan du gå in och lämna din mailadress så bjuder jag in dig som läsare! = )

2011-05-11 @ 11:10:55
URL: http://enstoltmamma.blogspot.com
Postat av: Linn

Hej!



Det vart så himla krångligt när jag skulle bjuda in alla läsare så jag bytte bara adress! = )

Vad roligt att du vill fortsätta att läsa min blogg! Kram

2011-05-12 @ 10:06:56
URL: http://linnsmammaliv.blogspot.com
Postat av: Sofie

Linn:Ok :)

2011-05-12 @ 13:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0