Regn mys

Ser ut att bli en riktig innedag idag för de flesta. Regnet står som spön i backen,mysigt på något vis! För mig blir det en inne dag på jobbet ändå så för mig spelar regnet ingen roll :P Fast har kort dagar så idag efter jag slutat ska vi åka till Finflo och hälsa på och då får det gärna vara uppehåll :)

På Måndag är det seminarium och muntlig redovisning,gruvar mej! Finns det något värre än muntlig redovisning,nej! Alltså ingen kommer ändå förstå vad jag säger för jag kommer vara för nervös,tur att jag inte står där själv iaf.
Måndag och Torsdag får barnen gå längre på dagis då jag ska på möte med studievägledaren samt ha info om examensarbetet,kommer bli en lång men rolig vecka. Sen börjar praktiken :) Sen är det sommarlov,dock inte för mej som ska jobba och skriva examenarbete,kommer bli en hektisk sommar känns det som.

Mina små hjärtan sover så sött i sina sängar nu,vill gå dir & pussa innan jag åker men då väcker jag dom bara och det blir full rulle,hoppas de sover rätt länge idag så Fredrik får lite sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0