Hundköp :)

Den 26e hämmtar vi våran Alma som är en blandras mellan Labrador/colli såå fin :)  Var in till Hudik idag på Granngården och köpte koppel och halsband röda passar bra mot svart päls hehe.. Kikade även på valpfoder samma som valpen äter nu och det var royal cannin baby dog max men ojojoj vilket pris över 200kr för en liten påse humm.. Men kikade på ett annat som hete Vovve som kostade 190kr för en stor påse plus att vi fick en gratis påse som man hänger på höften vid träning och så fick vi med rabbat på just det valpfodret så det passar ju bra! Men köpte inget idag får bli sen. Matskålar behöver man ju också och lite leksaker. Har ju på familjeliv pratat med jätte många nu som har den rasen så det är jätte roligt att höra hur deras hundar är :) Och alla dom har varit uderbara lydiga o snälla så det känns bra! Men fördet vet man ändå inte vad man får för hund det gäller att träna! Men tur att inte bara höra dumt om dom men vad jag märk är det sånna folk som inte har sånna hundar själv som säger att man inte ska blanda dom raserna och dom som har sånna raser säger att dom lldrig märkt av någon tendes av dåligt betende på dom så ja man ska nog inte lyssna så mkt på allting som står på internett! Hoppas det går bra med Liam och katten visst det komme rinte gå bra med katten dom första dagarna det vet jag haha men dom vänjer sig med varandra hoppas ja men det är ju det att valpar brukar ju bitas i fötterna så ja vet inte det är väll bara att at bort den då om det busar med liam! Och det gäller ju även att Liam är snäl med den för han har ju en tendens att slåss nu :/ Slår ju mammas hund och oss men det är ju för att han är busig och i band tjurig haha.. Ne men det ska nog gå bra! Ska bli skönt att få en promenadkompis :)



Nu ligger Liam i sin säng och ska sova men det vill han ju inte :/ Humm bara att låta han ligga kvar då brukar han sommna :) Men roligt när han är uppe och busar också hehe..


trist helg!! Tycker alla jobbar!! Har så tråkigt när ingen kommer o hälsar på :P Och inte finns de nå godis hemma heller jag som inte bantar! Jag vet att jag säger varenda inlägg att jag börjat banta o att jag ska hålla det den hära gången men nej tyvär! Ska vila lite i från det nu iaf några dagar så får vi se när motivationen kommer tebax brukar alltid gå bättre då om jag inte tänker så mkt på antningen då börjar det komma tebax att jag vill äta sundt o motionera mkt för jag känner ju att man mår inge bra av att vräka i sej godis plus att om jag har några ät dagar brukar jag gå ner mkt när jag väl sätter i gång igen med bantningen :) Vet att det är inget bra att jojjobanta men vad ska man göra då? Haha.. Jaja långt inlägg nu


Lägger upp lite bilder på snart våran sötvovve :) Så vacker!! Jag vet då en som kommer bi förtjust när valpen kommer upp i 1års åldern och sätter i gång med löp haha jo Ragge han älskar tikar haha slutar att äta när det är någon tik på byn som löper haha knepigt tänk om människor skulle göra så ahhaha sluta äta när någon tjej på byn har mens hahahah



    image14 Här är hon :)


image15Syskonkullen






image16 Almas mamma & pappa



image17 Sötisar :)


Kommentarer
Postat av: Madde

värsta söt är hon iaf :D

2008-04-13 @ 12:06:03
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0