Någon ville följa med hem idag!

Idag har vi varit på syskonträffen i Sundsvall, Det var riktigt trevligt vi fick göra olika aktiviteter med hundarna plus gå på tipspromenad & gissa vem som vann jo Alma hehe så hon fick ett pris med massa ben & leksaker. Vi grillade korv & blev bjudna på kaffe & efterrätt mums hehe.. Alma & alla andra valparna lekte det gick knappt att se skilnad på dom så när vi skulle hem fick vi kolla en extra gång att vi tagit me oss rätt hund hem hehe :P När vi satt oss i bilen & hade åkt en bit så var det något som bet mej på benet el typ arselet haha jag trode det var en geting som fasnat inanför byxorna eftersom det kryllade av getingar där men så var inte fallet utan efter jag kände lite på sidan av låret mot skinkan så känner jag något långt tjockt & allderles som en orm liksom mjukt blää jag ryyyyyser haha men iaf så känner Fredrik också & han säger att det måste vara en larv el nå som kommit in genom yxorna eftersom det är hål i dom i fickan & nere vid benen & jag panik kastar av mej brallorna & mamma får försöka ruska dom men inget kommer ut så dom trode det var inbillning som vanligt så jag försökerkänna igenom dom men hittar inget men jag vågar inte ta på mej brallorna så jag sitter i trosorna ända till Gnarp där vi stannar för att köpa glass jag måste ju stanna kvar i bilen haha så då passade jag på att känna igenom ordentligt för jag måsta bara veta vad det var för någonting & tillslut känner jag det igen nått äckligt stort snusk så Fredrik kom & hjälpte mej att ta ut det & vet ni var det var? En stor fet åma Bläää fyfa & den har jag haft inanför byxorna det var den som bitit mej så jävla hårt!! Jävla äckeldjur!!! Mamma tyckte det var jätte roligt & tyckte jag skulle ta med den hem haha NEJ tack!! Men den verkade vilja följa me hem iaf ända från Sundsvall men hamnade i Gnarp på Statiol haha.


Skulle ni vilja prova att ha en såndan hära goding inanför brallorna ;)
Här är lite syskon förtom mamman som ligger i mitten den gula labben sen är det Ragge som även var med som står bakom henne & förösker me nått snusk haha.


Skönt att vara ledig i morgon el ja om dom inte ringer förståss. Känns som jag ska typ svimma snart är helt slut i kroppen först har man stigit upp följt me Liam på dagis sen åkt & jobbat direkt efter sen kommit hem sent & lagt sej på en gång för att sen göra om samma sak dagen efter haha blir skapligt jobbigt men men man måste ju!! :)

1a pris till Alma :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du aldrig inloggad på messenger nu? Såg du lars har börjat jobba på christers jobb. jag skrev det på lunar. Fred känner nog han, från silja

2008-08-24 @ 17:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0