Paniiik!!

Jag har inte ett enda par skor jag kan ha på mej nu! Vad gör man då? Det är verkligen sanning & det är hemsk! Mina ballerina skor är helt sönder sulorna under har lossnat & jag har fått sååå jävla ont i hälarna nu :( Mina gympa dojjor som är också rätt så utslitna men går att använda iaf har jag glömt ute på baksidan i regnet så dom är allderles blöta & torkar alldrig pluss att dom stnker FAN efter att dom blivit blöta så dom går ej att använda längre :( Jag vet att man får skylla sej själv när man glömer skorna ute i regnet men jag har så mkt att tänka på just nu så det finns inte!! & Jag har inte haft pengar till att köpa nya & igentligen har jag väll inte råd nu heller men mamma sa hon kunde skicka efter ett par vanliga street skor & ett par som man har när man är ute & går men det fanns inge varken på Halens,Ellos el Josefssons vi kollade hur länge som helst & när vi skulle beställa så var varan slut stog det. Visst det fanns andra som jag kunde få men dom var så dyra tyckte jag för det var puma skor vill liksom inte att det ska kosta så mkt när andra beställer men vad ska man göra? & är det någon ide att ens beställa dom kommer säkert inte förens om 1 månad el så & jag behöver skorna idag!! Hur ska man göra? Har letat i förådet om jag har nå gammla par men dom är det hål i varenda par & fråga mej inte varför jag sparat dom ändå! Finns ingen jag kan låna av direkt heller eftersom mamma har mkt större sko storlek än mej :( Så i morgon hur gör jag då? Ska desutom jobba direkt efter vi varit på inskolningen också så jag hinner inte åka in till Hudik :( Gud så hära kris har det då alldrig varit me nå skor nån gång haha.. Pinsamt ju!! Har ju klackskor & stövlar men vafan det är ju sånna skor man har på sej när man ska ut på krogen kan ju inte komma i sånna :( Jaja inte får jag väll några skor för att jag sitter här & örsar på inte! Så nu ska jag gå & grubbla på hur fan jag ska göra i morgon :( Kan man gå barfota? Haha fyfan det är verkligen kris!!!




Kommentarer
Postat av: emma

uscha, mer skokris än det är för mig, då äre illa :/ hoppas det löser sig vännen... jag måste köpa nya med :S

2008-08-21 @ 18:07:39
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com
Postat av: Molly

Finns billiga på öb

2008-08-21 @ 21:04:33
Postat av: Sofie

Det ordnade sej me skorna ara så ni vet haha :) Hamn åka till Hudik igår innan jag skulle jobba & tog första bästa inte så snygga ser ut som pjäxor 500spänn var det billigaste jag hitta men men nu har jag skor iaf

2008-08-22 @ 09:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0