2009

Jaha, Då var det ett nytt år då. Fort åren går nu! Läskigt fort. Liam var med oss ut & kikade på fyrverkerierna nere från måsen & från gårdarna runt om kring. Han tyckte det var skit roligt. Vart inte alls rädd! Han skrattade som alldrig för & pekade. Goofisen våran!  Han var föresten jätte stolt när han kom hem från Via. Han hade nämligen fått med sej en mugg hem från dom fyll med ostkrokar. Då frågade jag vem han fått dom ifrån då sa han Kickan. Haha. Hon som bor där heter ju kickan & han hade fått dom av henne. Hade ingen aning om att han kunde säga Kickan! Ibland blir man förvånad. Så nu har han gått runt med den dära muggen hela kvällen & visat & sakt Kickan. Haha. Han är rolig han vår gograbb!

Snart blir Liam  2 år! Tänk vad läskigt fort det går alltså. tyckte vi nyss stog ute på parkeringen här & kollade på fyrverkerier. Då låg han i min mage. :) Det var så mysigt. Men ändå så mkt oro under den tiden måste jag säga. Jag & min förlossningsrädsla är inte att leka med kan jag säga! Usha.. Men fler ungar ska det bli ändå i framtiden! Spelar ingen roll hur rädd jag är så ska jag ha. Fasst efetr jag fick Liam så lovade jag mig själv att alldrig genomgå en till förlossning & varnde alla andra! Haha.. Typiskt mej. Men så tyckte jag iaf! Men samtidigt var det ju en obeskrivig lycka jag kände också. Skulle kunna skriva hur mkt som helst om min förlossning & vad jag känner/kände. Men jag vill inte det. Eftersom jag inte vill skrämma upp folk i onödan. För ingen förlossning är den andre lik ju! Vissa ser på smärtan som inte så farlig! Men oftas har ju dom fått bedövning. Jag fick ju ingenting! Kanske därför jag är ännu mera avskräckt nu! & För att jag vet hur det är nu. Men hon som jag pratade med på Aurora sa till mej att ofta känns det bättre med 2a barnet. Att man inte är lika rädd då! Men jag känner tyvär inte så. Humm. Varför kom ja in på förlossningar helt plötsligt? Bara skriver & skriver haha! Känns som jag pratar med någon när jag skriver ju. Är roligt att skriva av sej i bland & det är trots allt frivilligt att läsa! :)

Nee nu ska jag lägga Liam. Han är hur pigg som helst fasst klockan är så pass mkt! Tycker han borde vara ovan vid att vara vaken så hära länge?

Bye bye..

Kommentarer
Postat av: Anonym

väldigt normalt att ha småbarn vaken 00:21:55

2009-01-01 @ 02:56:22
Postat av: Sofie

Varför bryr du dig om det? Är väll inte ditt problem lr? Det är väll bara nyårsafton 1gång om året lr? Liam älskade att titta på fyrverkerierna & han sov mkt under dagen! Annat vore om han var vaken till den tiden varenda kväll. Men det är han INTE! Varför är du anonym? Fjantgt måste jag säga.

2009-01-01 @ 12:39:16
Postat av: Emma Viklund

Bry dig inte om vad andra tycker, gumman!!!!

2009-01-01 @ 15:03:32
URL: http://ev-itsmylife.blogspot.com
Postat av: SofieE

Emma: Tack så mkt gumman! :) Ne jag vet att man inte borde haka upp sig på såna människor men det är så svårt att inte göra det.

2009-01-01 @ 19:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0