Punkt.

Fick en komentar från någon som beskrev för mig vart punkt låg på tangetbordet. Jag vet att jag skriver dåligt med många stavfel & punkter på helt fel ställen. Oftast när jag skriver så är jag stressad el ar en högljud liten busunge brevid mig & jag koncentrerar mig inte som jag kanske borde när jag skriver. Men jag ska försöka bli bättre på det nu då!  Som i detta inlägget. Men nog vet jag vart jag har punkt på mitt tangentbord! & Det är ju trors allt frivilligt att läsa. Right? Men visst ska man väll skriva så enkelt så möjligt så det inte blir så kämpigt för er att läsa, Vilka det nu är som läser min blogg. Jag skriver mest för mig själv igentligen. För att det är bra att skriva av sig! Men som i inlägget som jag fick komentarnen så ska jag påpeka att jag var väldigt stressad & samtidigt ville hinna skriva allting. Så nu vet ni det! Inget att bry sig om igentligen men jag ville bara skriva det.

Blir ingen utgång på Lördagen iaf. Blir kanske nästa Lördag då Therse kommer hem. :) Är det någon som vet vart man kan hitta rosa skosnären? Therse har fyllt år & önskade sig det av mig. Tror ni det finns i skoaffärerna nu för tiden? Annars köper jag nått annat, Men vad?

Nee om man skulle ta & diska lite innan man åker!

Kommentarer
Postat av: Mia

Så där ja, det var väl inte så svårt? ;)

2008-10-11 @ 00:06:58
Postat av: emma

Jag skriver med väldigt otydligt ibland för ajg är stressad :p sånt där ska du inte bry dig om :p dom som läser din blogg läser ju den för att dom gillar att läsa den elr så :p men inte för att påpeka sånt som var punkt ligger på tangentbordet .p då har dom liksom inget vettigt för sig?

2008-10-11 @ 13:03:45
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0