Hej hopp.

Gud vad det strulade innan jag kom i väg till stan idag. Var ju meningen att Liam skulle vara hemma med pappa idag. Det blev inte riktigt så. Hans bil stannade i Via & han tog sig ingen vart. Så jag tog med mig Liam till stan, gick ju bra det med. Fredrik är & lagar bilen nu. Hoppas att det funkar snart! Snart börjar väll min att krångla också. Dagens schopping blev iaf:  ljuslyckta, 2 skylter.doftpåsepå Ombonat. Till Liam köpte jag Jacka& teckbyxor av märket Didrixon ifrån intersport. Dom var nedsat från 1000 till 500 kr :) Köpte även massara & kajalpenna.2 tröjor åt Fredrik på Jack & jones eftersom han hade presentkort där. Sen var det nog inget mera, inte vad jag kan missas iaf. Fikade på Fyren, Liam fick glass. Det gick ju i skapligt iaf :)Fortfarande lika struligt med maten :(

Nu vill jag flytta till huset. Har mkt nya saker nu som inte får plats här hemma.Ligger i sovrummet. Börjar blir trångt! Tur att det bara är att sätta i gång att packa nu. Men jag jobbar flera dagar nu & det kommer inte att bli så mkt över till att pcka känns det som :( Men vi måste ju för att hinna! Jag vill flytta nu! Gud vad roligt :) Fasst hade varit roligare att ha ny tapetserat först. Men det får vi göra eftrsom :)

Nu ska jag städa lite! Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0