Kvällen

Idag har jag gjort mkt faktiskt,dagen har gått så fort! Jag har skjussat Liam på dagis,städat,tvättat.rensat ogräs,hämta Liam,skjussa mormor & handla,måla lister åt mamma & pappa & lite till :) Försöker att hinna med att skriva ner hur mkt vätska jag dricker också & gör av med? Hur ska man veta det? Men tydligen så ska jag skriva ner hur mkt vätska jag dricker & uppskatta på ett ungerfär hur mkt jag gör av med. & vätska finns det ju i mkt! Inte bara vatten lix utan i mat & allting nästan! Jaja, jag skriver så gott det går. Sista uppgiften nu :) El det är en undersökning föresten om det ska vara så noga ;) Hoppas hon godkänner den på engång! Det är inte det lättaste att få ett G när man lämnar in första gången för denna lärare kan jag lova ;P Det ska vara NOGA! Inget annat duger. Svårt för mig som alldrig fattar ett dugg haha. Men jag gör så gott jag kan & jag får ju G till slut som tur är. Nu är det snart bara 11 dagar kvar till kursens alla uppgifter ska vara inlämnad. Det hinner jag nog. Men har ju Etiken kvar också. Diskuterar bara där i en grupp men ändå! Jag har svårt att konsentrera mig på 2 saker samtidigt lix.

Nu ska Fredrik gå & sätta dit hundgrindarna åt mamma & pappa så jag läre gå ner. Liam är där nere & tittar på Bompa till & från. Men bäst att gå ner ändå annars blir det hyss där nere tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0