Julkort

Gårdagens försök till att knäppa årets julkort på barnen gick ju inte så vidare bra!

Måste säga att det är inte det lättaste att knäppa kort på 2 busiga barn och en kamera som det nästan är slut på batteri i,dom satt inte still för fem öre!

Alina tog av sig mössan,gjorde hon inte det så kröp hon i väg. Liam kollade bort i från kameran hela tiden ocg hunden satt allderless för långt fram så det var bara hennes nog som tog upp hela bilden,lång nos!

Meeen,jag väljer ett utav alla tok kort,är ju fina på sitt sätt ändå :) Synd bara att Liams tomterock åkte upp hela tiden och jag glömde att ta en vitfärgat tröjja under,han hade en blårandig,snyggt,jaaa!

Inte orkar jag sätta i gång på nytt och prova knäppa nya heller.

Tänkte slänga upp lite kort på Liam & Alina när dom var ute & åkte pulka i Fredags eller var det i går? Ja det var det men det får vänta,de ligger i kameran nu som inte har något batteri.

I stället slänger jag in en bild i från förra vintern när Liam lärde sig åka skrillor. Tyckte det var nyss! Där låg Alina i magen :) Någon vecka innan hon kom ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0