Hopplöst

Liam har varit så elak & bråkig idag så! Han har slagit mig & djuren & skrikigt såfort telefonen ringt :( Bvc sköterskan ringde idag & jag fick springa ut i vedboden för att höra vad hon sa men då öppnade han altandörren & skrek som alldrig förut,grannarna måste ju fundera :( Det gjorde nog sköterskan också! Så pinsamt när han gör så & inte vet man vad man ska säga heller. Han har verkligen haft en trotsdag idag & gjort all han inte får. Säger bara en sak:Tur att man har en snäll hund annars hade det nog inte varit mtk kvar av Liam vid det hära laget som han är dum på henne. Fredrik ringde nyss & pratade med Liam & sa att han inte skulle komma hem från jobbet om inte Liam var snäll & jag hotade med att flytta härifrån & så tog jag undan några leksaker. Nu ligger han i soffan helt tyst,det kanskse hjälptes att säga sådära iaf i några minuter. Många säger att det är så jobbigt med bebisar & så men jag tycker det inte var någonting mot för detta :O Ingen trots har varit som denna trots,3års-trotsen & fler kommer det att komma. Nu är han ju större & det gör verkligen ont när han slåss,särskillt i ryggen :( Hjälps inte vad man änn säger! brukar säga att man inte får slåss för då kommer polisen & hämtar en tillslut,det hjälps ju inte precis! Hur ska man göra igentligen? Är det dumt att skrämmas & hotas med sånna saker? Han verkar ju inte bli rädd eftersom han inte bryr sig ett smack. Men man kan ju inte bara låta det pågå heller utan att säga någonting?

Idag har vi Lunchat på Måsen med Johanna,Rödspätta m pot :) Liam åt ganska duktig faktiskt. Undra vad man ska göra till middag? Fredrik jobbar ill kl 17 idag IGEN :(

Kommentarer
Postat av: Mona

mkt likt sin mor värre blir det ha ha ha ha

2010-02-25 @ 09:49:10
Postat av: Sara

Usch stackars dig. Kan du inte förklara för han att han kan skada bebisen om han slår dig då fast de kanske inte hjälper :) Bara väntar på att eran bebis ska kika ut snart :) Trodde faktiskt du skulle få tidigare men du är väl snart fullgången nu va? :)

2010-02-25 @ 10:00:41
Postat av: sara

Sv: Det är väl hyffst med Milliam nu han e fortfarande täppt å så. Nu har jag oxå blivit förkyld :( Drygt! A de är väl lika bra vi träffas när bebisen har kommit :)

2010-02-25 @ 10:02:39
Postat av: Sofie

Mona: Jag tror likt sin mormor!

Sara: Det hjälps inte om man säger det tyvär :( Jag trode också den skulle komma tidigare! Ja i morgon går jag oin i v 40 :) NERVÖST! Vad Milliam ska ha vuxit sen sit vi sågs hehe :)

2010-02-25 @ 19:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0