Godmorgon

Vaknade rätt sen i morse ändå,skönt! Inte ofta man får sova så länge nu för tiden inte,Fredrik sover fortfarande han. Jag,Liam & Alma har käkat sen frukost & busat,nu leker Liam med dammsugaren :) & har valt en bok han ska ta med sig till Farmor & Farfar & tagit fram lite ombyte. I morgon efter vi hämtat honom ska i gå på bio,den börjar kl 15. Alwin & gänget ska vi se,hpppas den är bra! Ikväll ska vi på Nojs & käka vid 7 tiden & vara chafför åt mamma & pappa. Tur att man har något att göra ändå ikväll när Liam inte är hemma! Busungen går runt & säger Jävlar nu & skrattar högt haha,gäller att passa sig för vad man säger nu för tiden :O Han lyssna även fasst man inte tror att han gör det.

I går kväll när jag skulle sova hade jag väldigt mkt värkar. Inte bara sammandragningar utan nu var det riktiga värkar & ganska starka :O Usha,som jag gruvade mig inför förlossningen i går kväll när jag blev lite påmind om hur ont det gör. Detta var förståss ingeting mot för hur det kommer att vara när det väl är dax på rikitg men ändå så får man ju en lite försmak iaf. Vaknade & hade ont i natt ockå men lyckades somna om ganska fort ändå. var nära på att gå upp i natt & bada men jag orkade bara inte! Men annars är det väldigt bra smärtlindning när man har förvärkar. Idag skulle det faktiskt passa bra att förlossningen startade på riktigt när vi ändå har barnvakt & allt. Nu får den ju faktiskt komma ut om den vill utan att det är någon fara för bebisen. Den är ju så gott som fullgången nu, den ska bara lägga på sig lite hull nu en sista tiden. Liam verkar tro att vi ska åka & ta ut den idag att det är därför han ska sova borta. Han sa i morse att jag,pappa & Alma skulle åka in på BB idag <3 Ja,såklart att Alma ska följa med in när det är dax haha,Lillskrutten!

Nu ska jag väcka Fredrik tror jag så jag kan gå & ducha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0