Någon?

Som vet hur det är med läkarbesök? Jag var ju på Hälsocentralen & träffade läkaren där & betalde 150kr för läkarbesöket sen blev jag skickad till Hudiksjukhus & betalade 150kr även där,fasst där gjorde dom INGENTING utan jag blev remiterad till Söderhamn & då trode jag inte att jag skulle behöva betala nå mera för besöket där men idag fick jag en faktura på 150kr även därifrån :O Så nu har jag betalat 400 spänn för att bli skickat hit & dit blev ju även skickad till Hudik igen för att ta bort märket ska jag betala där igen då? Vafan jag har hört att man endast ska behöva betala en gång för ett läkarbesök inte för att få remis till ett annat ställe om ingen åtgärd görs. Har ringt men får inget vettigt svar :( Ingen som vet hur det ska vara tydligen! Ska man måsta betala nästan 500 spänn då för att bli skickad till olika ställen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0