7 Kilo -

Jag vägde mig idag,väger mig inte så ofta längre. Jag äter efter Viktväktarnas metod men den är så inprentad så jag inte ens behöver skriva upp el ens kolla upp hur mkt poäng olika saker inehåller,äter ju ändå typ samma saker hela tiden. Är det något livsmedel jag inte brukr äta så slår jag bara upp det i boken el söker på internett :) Tänker knappt på att jag bantar,el bantar & bantar men att jag äter efter en metod lix. Förut tänkte jag hela tiden på vikten & la jätte mkt fokus på den,det gör jag inte lika mkt längre. Därför blev jag lite förvånad över att jag inte alls har koll på hur mkt jag har gått ner. Har ju för tusan gått ner 7 kilo :O Redan? Tyckte jag nyss började! Antar att det går så bra nu eftersom jag inte har lika mkt tid till att bara gå hemma & ha tråkigt & små äta hela tiden så det tar slut på poäng innan kvällen är slut & jag äter över dom. Men 7 kilo är ganska mkt ju! Har inte ens koll på hur många veckor jag kört? Det hade jag verkligen förut haha. nu är det bara en vanlig livsstil,tänker inte ens på det ju & det är det som är så jäkla skönt,att kunna förlora gravkilorna utan att konstant vara hungrig & tänka på mat & vikt. Det sköter sig själv känns det som :) Vägde 81 när jag var gravid,gick ner till 73 direkt efter förlossningen utan att göra så mkt. Sen började jag med vv när jag stog på 73 & nu väger jag 67 :) Tycker det inte märks så mkt på kroppen ännu faktiskt men det är alltid svårt att se på sig själv.
Måste säga att det finns INGEN bätte metod än vv för mig! Man mår mkt bättre att följa det pogramet! Hatar alla soppdieter där man konstant är hungrig & går upp allt igen sen el Gi där man bara äter en massa fett,usha det är inget för mig mår bara illa av det. Men visst,Gi & soppdiet passar säkert för många andra man är ju olika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0