5 points

Jag åt en rejäl frukost idag! Brukar äta för 3 points 2 dl Lättyoghurt & 1 skiva mörkt bröd med 1 tsk smör på :) Men idag åt jag frukost så tidigt så det fick bli frukost x 2 idag ;) Två rutbröd efter jag kom hem i från dagis också,rutbröd är så gott men svårt att inte äta alderless för många.

Föresten,ni som har barn men ändå hinner med att träna på gym. Tar ni med barnen då? Finns det inget gym i Hudiksvall som det finns lekrum för barnen? Med typ barnpassning 1 timme eller så? Skulle ju vara perfekt för oss mammor som vill gå på gym! Vore en ide annars.

En sak som är väldigt bra när man äter efter Viktväktarna är att man kan få i hop poäng genom att träna/motionera. Fiffigt va ;) Jag brukar göra så förut om jag tex visste att jag skulle göra något speciellt till helgen kanske festa. Då visste jag att si & så många extra points hade jag att göra av med.

Ne,nu ska jag sluta! Blev på ett väldigt blogg humör plötsligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0