Tvättmaskin

Igår var jag Johanna,Liam,Fredrik till syrran & Christer för att hämta en gamal tvättmaskin som gubben som bode där innan dom har haft vi fick den gratis så den är väll inte i sitt toppskick precisis men den ser väll okej ut ändå, Så idag har vi varit & köpt grejjer som gick på 300spänn sen torkställ som man kan hänga kläderna på sen :) Och maskinen funkar ju bra för just nu kör vi den utan kläder med tvättmedel i 90 grader så den ska bli riktigt ren :) För jag kan säga att fyfan hur den såg ut i tvättmedelsfacken det går inte att få bort fyfan va lort äckligt var det& nu tömde den vi har slangen ner i badkaret så länge & fyfan vad skit det kom ut blää vi får nog köra den många gånger innan det går att tvätta kläder iden ska försöka få bort i facken med svinto hoppas det  går bort iaf :) Skönt med egen tvättmaskin men den är stor så det blir skit trångt i badrumet men hellre det änn att tvätta i den gemensamma tvättstugan för det finns alldrig längre tider så vi får hur mkt tvätt som helst som ligger & stinker usha ne detta är mkt bättre när man har barn :)

Idag fick jag fingrarna ur arselet & ringde till Facket & sa jag ville bli medlem dom tyckte jag var ganska osmart som hade jobbat redan 4 veckor & inte ringde ibörjan då för då hade jag fått in 17 timmars jobb på engång & hade kommit direkt till A-kassan el vad hon babblade om men 17 timmar är väl inte så svårt att få ihop? Aja men iaf så ska jag få hem ansökningsblanketer och dom skulle komma på jobbet med en ryggsäck till mej som present ahha pinsamt!! Men iaf så får jag gratis medlemskap i 3 månader :) BRA DET!!

Imöra börjar man tidigt igen måsta det eftersom det vart tok i morgon dpom fick ingen vikarie så vi blir bara 3 på morgonen vilket är svårt i början av veckan när det är fullt av ducsningar så jag måste dit tidigare än vad jag igentligen börjar & sluta senare men men sånt är livet mera päningar vettu :P

Nee nu ska jag lägga min muffinsLiam

Kommentarer
Postat av: Emma

oh, vad skönt att ni har egen tvättmaskin nu :) så enkelt och bekvämt och skönt att kunna tvätta när man vill ju :)

2008-08-05 @ 19:42:33
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0