06.06

Är klockan nu när jag skriver detta. Huga! Jag vill bara krypa tebax i sängen, Under det varma täcket. Jag fryyyyser! Gruvar mej för att gå ut & skrapa bilen! Igår höll jag på att komma försent. Det var ju en stor jävla isaka över hela bilen. Gick inte att få bort & kallt var det. Fick stanna 3gg efter vägen för jag inte såg nått. Hoppas jag slipper det idag.

Idag ska vi äta på pizzerian i harmånger på min rast. Sen ska vi passa på att handla lite mat. :) Sen får jag försöka hitta på nått annat när älsklingarna har farit hem. Synd att man inte hade bärbar dator! Då hade man kunnat plugga ju. Undra om man skulle ta & köpa en sån? Bra behändig ändå ju. ;)

Nu vill jag ha kaffe! Men jag orkar inte brygga. Får dricka mej en skvätt när jag kommer på jobbet. Om jag nu hinner det!

Hoppas ni får en bra 3e advent idag. :D & Tänk på mej som ska jobba heeeela denna dagen & kvällen! :( Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0