Äntligen!

Kom Fredrik hem med mina egna bilnycklar så det gick att stänga av! Men fyfan vad han var sur! Men vad skulle jag göra? Köra med en larmande bil? & Om den står & blinkar så drar den ju ur batteriet! Försökte rycka ut larmkabeln men inte gick det inte!

Känns som jag inte hinner nånting längre! Inte äta inte gå ut & gå med Alma! Ingenting! Ska åka nu snart igen & ingen ide att gå ut med Alma en sån liten promenad som jag hinner på den hära tiden! Tur hon gör sina behov på baksidan. Får gå ut med henne sen när jag slutar! Måsta sluta senare idag. Vart nå strul! Frågade om jag kunde jobba dubbel pass idag! & i morgon skulle jag ju ha delad tur igentligen! Men nej jag kan inte bara springa upp & väcka Liam & skynda mej att ringa te dagis & stressa upp honom! Alldrig! Jag jobbar jätte gärna men inte när dom ringer kl 7 & man börjar kl7 det funkar inte för mej! Dom ringde 3 gg i morse! Tur man kunde somna om iaf. :)

Nu ska jag äta några pepparkakor till sen åka!! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0